söndag

jag vet jag har inte uppdaterat på flera veckor, men ja har försökt ladda upp inlägg frän mobilen men det funkar inte av ngn konstig anledning ?!?!?
tänkte slänga in bilder från stockholm framförallt:
dock är det mest egobilder osv.
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description

image description
Sådär va ngr av bilderna. Kan dra allt ltie kortfattat, gick och käkade indiskt med kusinen på fredagen sen drog vi vidare till bowling på olereys och sen berns innan ja åkt tbx till viccan på odenplan. Lördagen gick vi o käka mat och tog det lugnt, tre killkompis flytta in över natten hos viccan den dagen dessutom så vi va sex personer som bodde i hennes etta. Men trots det hade jag huuuur superkul som helst!
Ah just det, LMFAO va dessutom sjukt jävla dyng bra !
Just nu har jag ångest över allt. Vad är söndagar utan ångest liksom??
Måste plugga matte B
men det är ju så jäääääääääääääääääääävla tråkigt och prövningen är på onsdag redan.
Sen har jag så äckligt mkt annat i skolan nu som ja borde ta tag i, men ja vill lägga fokus på körkortet (har bokat uppkörning osv WOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHOOOOOOO)
och även om det är ett tag kvar så känns det som att ja inte kommer hinna plugga teorin och faila.
Nej så ja tror ja får sätta mig i bibblan imorn och plugga matte för där kanske ja får ngt gjort i alla fall!

Avslutar inlägget med egobild SÅKLART!
har förövrigt skadat mig så mkt man kan skada sig denna helgen.
Skavsår/blåmärke(?!?!?!) på hälen. Vrickad fot. bula i huvudet, blåmärken på armar och en öm handled,dessutom tre svullna ryggkotor som innebär att ja går runt som ringaren i notredam efter att ha dragit mig i viggos stentrappa. skön-t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0