Måndag

Alltså, ibland önskar ja att ja kunde få ha ngt för mig själv utan att min familj är överallt. Facebook, bloggen, twitter osv. ni vet, bara för att kunna skriva precis allt man känner för utan att ngn familjemedlem eller liknande läser det.
Men nej, har man 8 syskon m familj är det inte lätt.

I vilket fall, hört rykten om att vi har 18 inlämningar/prov på 11 veckor nu innan studenten, SKÖN-T !
har dessutom bokat uppköärning osv så tänkte ta körkort.


Ah just det, har ju beställt min balklänning, men den avbeställdes o de ska ha skickat tillbaka pengarna, men ja har inte fått in ngr pengar så vet inte riktigt va ja ska göra. typ hota dom, mörda dom, eller ah, kanske vänta, norde har ju faktiskt haft tekniska problem!

Ah just det, skön bildbrist har jag också, kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0