törsdag

NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU gick det, man va ju tvungen att lägga ut på youtuban flrts. fan ja gillar nog inte blogg.se så mkt trots allt.
Detta är min BF, men det står inte för bästa vän som man kan tro, utan det står för något bättre, mycket bättre

heiiheii kompis,

önskar så att ni sätt den riktiga hallåpinglan videon, då förstår man det roliga med slutet
-
I alla faller, så har jag varit i skolan idag, och det va kultkult. nej det va det inte, jag ljög.
MEN VET NI
JAG HAR ÄNTLIGEN BESTÄLLT MIN IPHONIS NUUUUUUUUUUUUUUUUUU
kommer på måndag/tisdag. yeeeeeeeeeeeeeeeeey
firar med bra musik

hahahaha, 3 klipp på ett inlägg, men kan inte mot stå, mr jayem <3
hejdå kompisar :D
(hatar att ja inte skrev törsdag med flit, börjar bli värmländsk i blodet nu :( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0