Tisdag

Vet att jag är expert på att bombardera med bilder på min vovvar, men ni kan absolut inte förtå hur mycket jag älskar dom. Dom är bokstavligt mina bebisar, och om ni inte har hund själva så färstår ni inte heller att de verkligen är familjemedlemmar och att de har sånna olika personligheter.
Finns ju dessutom ingen hund i hela världen som älskar att gosa lika mycket som min tilda!


Dessutom ställer hon ju alltid upp på bild. Tove är inte lika kelig så svårt att få bild på henne nu när ja inte har ngn kamera på tossen som funkar.

Anyyyywayyy
igår tills idag har jag och victoria varit hemma hos elias och kollat massa filmer, i hans friggebod, som jag älskar!
Spinner vidare på den och ska snart göra mig sen frukost och ta en mysig fika med victoria julia maja och sarah. Har lovat maja mys också så vi får väl se hur kvällen fortsätter.
-
Jah ska vända tillbaka dygnet nu också tänkte jag, nu när det bara är 2 dagar kvar till skolan, någon som har något bra tips på hur man somnar i tid????
byebye my lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0