Tisdag

Vet ni vaad, idag har ja fått lite efterskottspresenter från mina kära systrar lisa och amanda! Fina smycken från TYRA.se om jag inte har fel ??
-

Slänger upp några mongo bilder bara för att

Heiheii mina stora händer (tack pappa) En finfin ring som ser ut som en glänsande fin röd godisbit

Ett fränigt örhänge,

Och supernajzzz halsband!

Tack vare att min fina vän sarah levin har itroducerat denna "skrynklaihoppmunnen" minen har jag svårt att inte göra den till och från... Har så många bilder på mig själv i minen, nästan så jag borde lägga upp alla bara för att göra narr av mig själv!
-
NUUUU ska ja fixa mina fula naglar tänkte jag. kisskiss <3


Kommentarer
Postat av: sarah levin

varsegod pinglan ;) ;)

2012-01-19 @ 20:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0