tisdag

saken är den att jag gör så lite på dagarna att jag har till och med börjat massa bloggar, paow, dessies, kissies, kenza och gaybloggen. Vil-ket jääävla drama, rätt kul att läsa om. Paow är väl den mest intressanta just nu, och kissie den fulaste av dom. Dock tycker jag att paows läppar inte passa henne, ah nog med det...
-
I alla fall så sitter ja fortfarande och luskar över hur ja ska vända rätt dygnet. Elias och victoria somnade halv 4 inatt, jag låt och tittade upp i taket och vred på mig till klockan 6 på morgonen....
jag har ju 3 alternativ:
- Trött ut mig själv så jag somnar tidigt, lång springtur kanske?
- Dynga och hålla mig vaken hela dagen imorn
- Somna sent som vanlgit och tvinga upp mig själv vid 10 imorn.
Haar inte riktigt bestämt mig ännu...Vill ju helst ha ngn att dygna med !

detta är min pappi, fast han har ingenting med detta inlägget att göra. Men ja har ju som sagt inga bilder på pappis dator. Han är ingen skogshuggare utan han gillar bara att hugga ved....
hejdå kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0