söndag

Igår va jag ute och idag väntas det att bara chilla framför tv med en påse chips...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ jag ska jobba jag !

Och som de flesta vet är ju inte magen på topp sådär dagen efter, så blir varierad och nyttig (ftw?) frukost för min del.
Och för er som inte vet jobbar jag på simskolan just nu , men idag är det inga barn på jobbet utan det är kick off med alla ledare bara,
Efter det väntas det släktkalas , för vem då? FÖR MOOOIIIAAA (mig på franska?) , ah mig i alla fall !

HAHAHAHAH skulle absolut behöva lite färg, aningen blek sådär dagen efter ?
Absolut min räddning alla bakfylle dagar, för den får ju "magen i balans", eller är det "lugnar oroliga magar" ? ah ja blandar ihopp alla magkurer reklam citat !
ha det awesome kompas, pusssii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0