söndag

HeiHei kompisar, nu är jag hemma och helt utmattad.
Eftersom det bara va kick-off på jobbet idag så fick vi ledare vara elever och nej fy, stackars barn som faktiskt vill gå i simning, kan man inte ha mkt kul i livet !
Sen blev det i alla fall smörgås tårta och jag blev precis sten mätt, och nu har jag kalasat lite med karlstad släkten

Här är jag och gosiga ellen som va helt hyper idag !!

"gör en ful min", jo tack ellen körde botox läppar, jag vet inte vad man ska kalla min min?

som sagt hyper


4 av 10 bilder blev ellen med på, av de fyra va det ju bara suddiga eftersom hon absolut inte ville sitta still

och här är vovvisar
har nog inget mer att säga för tilfället, tänkte skriva klart mina uppsatser som ja inte gjort än...
ha de! pussiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0