onsdag morgon

Verkar vara otroligt många med sömnbrist, jag somna 11 o vakna två. Tog en lång prommenad vid fem, halka i en isvattenpöl och va lika blöt som vet inte vad.
-
Inväntar fortfarande på min iphone MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN NEEEEEEEEEEEEEEEEJ
ska ta det från början
Ringer telia - 20 min kö
Kommer till bredbandsavdelningen och blir vidarekopplad i annan kö
beställer telefonen, min syster bekräftar eftersom hon står på mitt abbonemang
jag ringer en gng till o dubbel kollar
Bög anton på telia gör fel och sätter telefonen på abbonemang
mikael på telia ringer dagen efter och säger att telefonen redan skickats
vi får vänta på att telefonen kommer, efter ca en vecka och vi skickar tillbaka den
ringer o beställer på nytt, efter 15min dividerande inser tjejen på telia att dom måste få in telefonen först
syrran inser att min mobil skickats till örebro
Telia personalen säger plötsligt att jag inte kan va skriven på syrran så de skickar pappren för att skriva över abbonnemanget
Jag väntar på att få fylla papprena, så ja kan skicka tillbaka papprena
För att sedan kunna beställa min iphone på NYTT
Beräknad tid : EVIGHET (3 veckor)
Tycker att det är SKIT TRÅKIGT att telia krånglat så för ja älskar deras operatör ! men det är väl bara att leva o vara glad endå !


Inte den bästa straten på dagen, nu inväntas dusch som ja har en förmåga av att dryga ut
BTWWWWW, gjorde faktiskt klart en inlämningsuppgift av fyra !
puss&bajs hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0