onsdag

Faaasen va ja stör mig på jävla CSN faan, har så skit höga krav på alla elever, men hallå ? lärarna då ? vår svenska lärare drog till thailand i 3 veckor , hade en elev aaaaldrig fått göra. En annan lärare har varot bort 3 lektioner och gett oss feta håltimmar, och vi MÅSTE vänta för att kunna gå på den sista!
Dessutom va vår fula svenskavikarie sen imorse, hade det varit ja hade ja fått frånvaro och inga pengar.
fuck CSN !

hehehhehe
Såg på "the last song" idag, skit bra film, tyvär halv bra för att mylie cyrus är skådespelaren , vet itne varför men stör mig så jävla mkt på henne, kalla mig taskig men är nog för att hon är så ful och överskattad...

Visst jag är väl ingen babe ja heller, men så är det
ska sova nu, hejdå kompisar ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0