"och nu blir det bio reklam"

eftersom ja börjat kolla mkt mkt mer på tv har jag börjat älska och hata reklamer. Så tänkte köra en hissa&dissa, bara för att jag tkr det är kul att vara töntig!
-
HISSA:
fastighetsbyrån - alla tre, super sköna såklart
SIBA- jag vet att alla hatar fabian på siba, men jag tycker han är ganska härlig faktiskt
Heiniken- bara för att de har så skön musik med. (The Asteroids Galaxy Tour – The Golden Age)
MAX- Moms filibabba, stört skön brud på slutet, för ja hade gjort exakt samma sak!
-
DISSA:
comviq- fyfaaan, blir lika irriterad varenda gång jag ser dom "du har förstört min jul, du har förstört allas jul här", och sen att hennes pojkvän som fick en mobil inte alls lät glad. Fulla tjocka göteborgsbrud tycker inte om dig alls.
triss- Behöver nog inte ens kommentera, men skrattet, nej nej nej

Dessutom är jag supersugen på "the girl with a dragon tattoo" på bio men ingen som vill gå med mig typ..

mm baby yehyehyehhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0