Måndag

Tro det eller ej, men jag har blivit lite av en blogg nörd faktiskt ! Jag som ALDRIG läst bloggar förut läser allt och allas !
Idag har det varit en as lång dag. började halv 9 och slutade 4a!
första gången med psykologi B, Med en lärare som var så överengagerad, hade gjort iordning jeoperdy osv. Problemet va bara att av 25 elever va det bara 10 (HÖGST) esteter som va engagerade ...
-
Tog dessutom 20 min att hitta till klassrummet lägnst upp i estet tornet, kulkul !
Har dessutom förstört min dygnsrytm genom att sova sex timmar när ja kom hem (Y)


Idag fick min syster sin iphone, och jag får inte ens beställa min än
hatar allt, sitter fast med min gamla som är sönder :(
-
Inte nog med att jag aldrig kommer somna inatt så har även tilda dissat min, för syrran...

Nae nae, det är väl bara att skriva psykologiuppsats nu då ! hejdå kompaaaas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0