Måndag

Sådääääär, några år efter alla andra, men då va telefonen framme. Jag har super bra tålamod men apple IDn gjorde mig på taskigt humör när ja insåg att ja glömt bort lösenorden ja precis hade angett!

lyrisk!!
såg dessutom att de sålde ut skal på teknikmagasinet, typ 10 kronor. springspringer dit imorn tror jag !  
-
Asså jag ahr aldrig kännt mig så ensam som ja gjort idag, på psykologin. Brukar vanligvis ha frida med mig men hon va sjuk. så där stod ja själv innan lektionen börja i ett hörn och en mobil utan batterier.. och där satt jag själv, längst bak i klassrummet i ett hörn och laddade min mobil, och ingen ville sitta brevid mig.
ska gråta lite nu tror ja,

hej snyggo
idag kommer min pojkvännis hemmis. hejdåiiis
Gotye – Somebody That I Used To Know

en låt på det, :) pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0