Lagom är för lite

Nu är jag nyvaken, och ändå är klockan nästan halv 4a. Jag i alla fall hunnit käka grukost men som vanligt drygar jag ut duschandet.
Jag har hittat en jätte rolig hemsida, där det står 365 olika saker att göra om man har tråkigt. Och en sak dör va att skriva ett brev till framtida sig själv. Och det tänkte jag göra faktiskt. Men jag har ju funderat lite på vart man ska förvara brevet , så att det inte kommer bort.
Kanske lägga ut den på internet ngn stans, där bara man själv hittar det. Tänkte först här på bloggen men då skulle jag inte våga vara ärlig eftersom många andra ska läsa det.
Så inatt när ja inte kommer kunna sova ska jag göra det, och plugga lite teori. Planen är att jag ska öppna brevet 12 januari 2020, på min 27e födelsedag!
ska hitta ngt bra ställe att ha det på, kanske skicka det till min egen hotmail också, för den lär man ju ha kvar?


http://www.365saker.se/
där har ni hemsidan också!
puss på er fina vänner

Eftersom ja har pappas dator nu framöver är det webcam bilder som gäller! ... som utfyllnad, ellleeer ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0