i'm a fucking alcoholic

Nej det är inte mig själv jag syftar på, utan dada lifes remixade asbra låt som man bara inte kan sluta lyssna på ! -
I fredags va deten sen  film & myssmys kväll/natt hemma hos maja.. Och jacksson va med heeela tiden, majas vovve alltså som för övrigt blev stört kär i mig ,men ah, vem blir inte det ....  
Lördag gick vi upp för sent och käka gårdagens pizza till frulle (är ju endå lov), och lasta in kläder i majas lägenhet och sen bärde det av till malin.
Där blev vi kvar hela kvällen, och bättre det än score skulle jag tro mig.

Det va för er som bryr sig, Nu har ja mina vovvisar i sängen, och tove ligger med nosen i vädret och känner matlukten, så antar väl att hon försvinner när som helst.
Idag är dagen lika oplanerad som alla andra dagar, så blir väl jag, min säng, min tv och dator. Kan man ha bättre sällskap ??
Inväntar korvstroganmoff som jag inte alls är ngt vidare fane utav ...
Nu stack båda hundarna....
Ahja,
Tänkte va as snäll o lägga upp min awesoma spoty lista också !
ÄGERALLAANDRALISTOR
(japp det är så den heter, för jag har för många listor så måste hålla koll på vilken som är för tillfället bäst)

en avslutande utfyllnadsbild på det också, kisskiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0