heiiheiii

På grund av att jag fortfarande av ngn konstig anledning har stalkers (?) på min blogg, så kan det väl inte skada att slänga in ett inlägg, nu när jag ändå inte har ngt att göra !
Så vad har hänt i mitt liv sen mitt senaste inlägg om min klännig, jo jag har ju hittat en annan kläning såklart, och jag kommer nog hitta ngr andra innan jag bestämmer mig, i sista stund säkert!
-
Vad mer, jo min söta pojkvän har ju fått jobb i norge och bor därmer där och kommer hem ganska ofta ändå ! lite tråkigt men det fungerar endå super bra.
Jag har slutat jobba på blue tech, skit & lur ställe där chefen bara är snål. Och jobbar istället på simskolan med mina kära vänner och har min bästa vän som chef. Funger suuuper bra och är skitkul!!!
-
Och för att inte trötta ut de få läsare ajg har kvar får jag nog spara lite till nästa dag ja inte har ngt att göra, typ imorn.
puzzzizzar och kjamiizzzaar !

Lägger uppenbart upp en halvkass bild från en halvkass webkamera för att fylla ut lite.
Kan tillägga att ngt som irriterar mig är folk på facebook som ständigt lägger upp ego bilder på sig själv och skriver något obetydligt, då huvudsaken bara är att visa hur snygg man är. Love it <3, ska också börja med det, så folk kan se hur oeeerhört snygg jag är, eller? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0