FUN FACT

Tänkt på hur många olika och konstiga namn det finns för fjärrkontroller ?
-sapparen
-makten
-kanalväljar'n (enligt min pappi)
-fjärrkontroll
-fjärren
-osv...
finns ju massa mer ja hört i mina dar, men självklart kommer jag ju inte på ngn mer nu när ja vill komma på dom !
hitta en rolig artikel om fjärkontroll (hej jag har inget liv och är 40+ och läser artiklar på googel om fjärrkontroller på min fritid) där ngn kille påstod att det sjulle kallas "fjärrkönsrollkontroll"
Han tyckte att det va alldeles för mycket tjej pogram på tv, men lilla gubben, kan väl va kul för tjejerna att få ha någonting, eftersom ni killar har allt det andra. Ni tjänar ju mer i lön dessutom så då kanske han ska klämma till med att klöpa sig fler kanaler..... Fuck you kände jag bara....

annan rolig fakta, jag tröttnar äckligt fort på saker, spellistan ja länka till er för ngn timme sen är ja redan trött på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0