from greatest, to bad, then great again and now you suck!

Då va skoladagen avklarad. och klockan är itne ens 12... Jag har för första gången i mitt liv fick parkerat också! Ungefär samma känsla som när ja började med vanlig parkering, SKIIIIT TRÅKIGT och blir jätte arg inombords när jag inte klarar det, och självklart AS STÅLT när ja klarar det ...
-
Glömde förresten berätta om min andra vurpa för dagen, imorse när aj hömtade tidningen
Drar mig baklänges och rullar så att ja sedan står på alla 4a och i ren panik står och kollar runt överallt så ingen granne va ute, det va det inte, som tur är !

min söta blus hade ja på mig idag, och ljuset gör även att mitt hår ser sjukt långt ut på denna bilden. AS NAJJJJSSS
hejdå bröder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0