torsdag

HEJ KOMPISAR
IDAG har jag klippt mig. själv dessutom. Fick en snilleblixt efter promenaden med simone då ja insåg att mitt hår inte ska behöva se så slitet ut. men det klarade sig ganska fint. inte så stor skillnad.

där har ni mig med mitt finfina munsår (YUM)
Varför det ser ut som att ja inte duschat på 2 år är förat ja dränkt håret med "loreal sublime shine"

superdupertips:
ska egentligen appliceras i topparna varje dag, men otålig som ja är orkar ja inte vänta ett halv år på resultat. Så ja dränker håret i det och det får suga åt sig under natten och håret blir FABJULUS!

Har nog inget mer vettigt att säga idag. hejdå friendssssssssssss :)

schteeeeekk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0