tisdag

lite mys såhär på kvällen, hon kan va en riktig subba men ack så mysig hon är!!
har blivit en riktigt twitter nörd, så pass mkt att jag helst vill använda livsstatusar hela tiden. när ja pratar, använder det redan i sms. love twitter.

#kärlek
svenska prov imorn, jeeejhooo
Min mamma tror typ att ja blivit lesbisk för att ja hänger med bella så mkt. Innan trodde hon ja träffat ngn ny kille som ja höll hemlig o bara skyllde på att ja va med bella. kanske kanske inte sant, vem vet ? ingen typ

Förrästen Facebooknördar, mitt Q är borta. Whoopitiwhoooop
har inget mer att säga, pussimussi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Funkar fortfarande att skriva Q om man ska söka på dig juh

2012-02-09 @ 06:30:58
Postat av: Kelly S

Augusta är nog det konstigaste namnet jag hört på hela dan. Men coolt. Så... grattis!

2012-02-09 @ 14:46:10
Postat av: Augusta

Kul att höra!!

Ja men det tar nog ett tag innan Qet försvinner :)

2012-02-13 @ 22:58:56
Postat av: Amanda

Kelly s! Följde inte du min blogg ett tag?

2012-02-23 @ 23:25:01
Postat av: Augusta

Det kan jag mycket väl ha gjort ! :)

2012-03-09 @ 17:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0