onsdag

ärligt när blev det onsdag ? vart tog måndag och tisdag vägen ? imors är det torsdag och på fredag åker jag till stockholm på LMFAO.
JISSES vad veckan gick fort.

Jag har fått så kort stubin nu på senaste tiden och jag vet itne varför. Har ALDRIG haft det innan. Blev typ aldrig sur men nu, nu kan ja bli sur för ingenting. vad har ja gjrot med mig själv ..

Exempel, förut när ja från ingenstans fått för mig att min syster skulle skutsa mig till coop så ja kunde få hämta ut mina geléhjärtan och när hon sa att hon inte hade lust. Jag hade kunnat kasta ngt i huvudet på henne.
ärligt..

Ibland förstår jag inte varför ja slutar lyssna på vissa låtar, helvete vad bra musiksmak ja har och har haft, desutom ge gamla låtar mig så bra minnen också ! 
Vet att mian textinlägg och mina egobilder inlägg e skit tråkiga, men vafan.

vet att det är 50% hundbilder osm hamnar på bloggen, men ja har så många att ja itne vet vad ja ska göra med alla.
Och jag känner mig ju elak om ja ksulle radera dem bara sådär !
kisskissss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0