måndag

drar en genomgång av helgen. kult kult kult. Asså hoppas inte min mamma läser min blogg, för hon va tydligen upprörd över mitt inlägg på twitter angående en bild ja inte kommit ihåg att ja tagit

"Augusta du såg ju inte nykter ut på bilden" med orolig röst.
Faan va trött ja blir på henne , "ja brukar inte alltid dricka mig full" snacket funkade ju som 16 åring men nu är ja 19 och nu dricker jag för att bli knallast, inte för att det är gott?



I vilket fall som helst va ja iaf på rebecca och fiona i fredags, så sjuuuuuuuuuuuuuuukt mycket folk ! tyvärr har ja inte speciellt många bra minnen som ja kan dela med mig, men kvällen slutade i alla fall med att ja satt i bellas kök och kokade makaroner medan hon sov.
Nu ska ja ta mig en kopp té innan ja somnar. Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0