Onsdag

åååh, är så trött på allt! vill bara sova bort mars OCH april månad så det ÄNTLIGEN kan bli varmt och  ännu mera sol ute !

japp, så jag känner nu!
Det finns också bara en person som gör mig nedstämt, och nej det handlar inte om dig, för personen i fråga är alldeles för dum för att läsa min blogg
أبدا صديقها مرة أخرى
Den ni!
Sååå ska livet va, skönt sommar häng med as bra brudar och thai mat (vilket ja käkade precis innan bilden togs )
Så, nog med klagandet, eller nej. RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV
så :)

På tal om rumpa, glömer aldrig bort den dagen för inte alls länge sen, då ja inte mådde tillräckligt bra för skolan och frida skickar mig ett godmorgon sms/mms på våran kära mattelärares rumpa :)
go frida!
Och nu länmgat ja tillbaka till min störda klass så man kan få börja härja lite
Ule!
uttråkad, ska gå och dö, hejdå allesammmmaans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0