Söndag

enda anledning till att jag bloggar är för att jag har otroligt okul just nu..
-
Sitter och sjunger samma mening om och om igen, "down on the corner, nana, med han vad han nu heter.
Grimaserar extra mycker samtidigt som jag drar på med brittiskan (?)

NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU börjar mitt nyttiga liv (så fort jag käkat upp godiset jag fick av mamma o pappa)
Jag menar, tryckte en hel påse chips nästan helt själv på jobbet, även fast jag ganska nyss käkat.
Ärligt, skulle lätt kunna vara mitt kylskåp, b ortsett från salled i burgarn då såklart!!
Ända jobbiga är att jag måste skippa moset,
jag har blivit så stort fan av mos,
skämtar inte, vanliga människor tänker "ååh, godis" "ååh, chips" "ååååh COLA"
men inte jag, jag tänker "ååååh, mooos!!!!"
mos o korv, mos o bacon, mos o ketchup, mos och bara mos. åååh mooos..

Okej ni fattar, sallad vare ja. Jag ska lyssna lite rihanna för hon gör mig lycklig, pga att hon är så äckligt bra,
hejdå alla tråkiga läsare och ännu tråkigare vänner!!

Imors står shopping och jobb på listan, nya vår kläder så det smäller om det!!
den tyckte ja va fin, och den kosta vara 199:- (:O :O :O :O)
och ett par fina tygskor också, hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du skulle passa jättebra i den jackan!

2011-03-06 @ 22:22:03
Postat av: augusta

Tack! men hittade en annan på veromoda som va snyggare :) kan lägga upp bild på den sooon

2011-03-08 @ 09:23:06
Postat av: Amanda

gör det"!

2011-03-08 @ 20:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0