Fredag

happ happ, har faktiskt haft fullt upp.!!
Mamma och pappa har rullat hem igen, så tilda o tove ligger troget på sin plats i min säng åter igen :)
-
Idag hörs rihanna i min lurar, går icke att tröttna!
Rihanna – Cry

Hade ett gäng flickor som nattade över
Hoppas att ni sett den vackra bilden på maten på Fb, om inte, screw u, (som vanligt)

ack så sööt.
Igår va jag på moments, dock inte lika kul som det brukar, va inte lika mkt folk, antar att alla Taggar inför avicii,
Och min Avicii biljett ligger och väntar på mig :)
-
Ikväll firar vi Maja, cheers
Ska egentligen vara en bild här från moments, meeeeeeen, isåg efter ja kollat på bilden, att jag skippar nog det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0