Torsdag

hihi, nu är jag arton. det känns.... eh, det känns faktiskt precis som vanligt. Precis som alla andra födelsedagar :)
-
054redaktionen.wordpress.com , något jag missat eller något precis nytt som jag upptäckt ? låter som en spännande blogg.
-
Hoppas inte bara det bli en annan till dudez blogg där dom bara snackar om vad killar vill ha, vad killar ska få, vad killar tycker, vilka ställningaer killar tycker om, killar killar killar. (och sport)
Kul i början, men tråkigt nu. sorry duuuudez. det enda bra på eran blogg är musiken, ibland
-
såå, vad händer i mitt liv? jo ingenting, åååh, så jädra kul uppdatering. vi säger nog stopp här istället. haha, kisses
JUUUST DET, såg en AS bra film igår. "my name is Khan"
hyr den, se den, älska den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0