Torsdag

EXPERT på att göra nudlar, jag lovar ! perfekt kryddade och PERFEKT mjuka...
100% sanning

Nu vidare till ngt mer intressant tkr jag ! har snackar har funderat har spånat, och ja, jag tror jag har löst det. Och det är ju bara såååååå uppenbart!
Vilka är de mystiska personerna.
Listat ut 2 utav dom! men tänker ICKE avslöja vad mina gissningar är,
Dels, för att jag vill se hur de lyckas, och för att jag tycker det är kul (så länge de inte skriver ngt dumt om mig på bloggen)
och sen självklart skulle det vara fruktansvärt pinsamt om ja hade fel eftersom ja inte riktigt känner dem..

så whats new ?
Jo masa överflödig och tråkig information om INGENTING såklart.
såå, därför skippar jag att berätta om det...
och ja , självklart ljög jag, jag kommer inte på något helt enkelt.

Feeeeet, tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0