Tisdag

hejhejochhå, här sitter jag och bleker mina tänder, har ju självfallet tagit 2 oerhört vackra bilder för att visa hur snygg jag är under processen!
haha, diggar med skenorna att det ser ut som man har världens sneaste tänder!
och eftersom ja icke kunde bestämma mig för vilken ja skulle lägga upp så blev det ju så klart båda !
bara så ni vet, icke omgjord bild !
haha, nej men använder bara windows foto galleri "rätta till" eftersom jag inte har fått tummen ur röven än till att skaffa photo shop....

sa ju att det skulle komma en bild på söta chino från jobbet också,
here we go!
hejdå hejdå ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad änvänder du för tandblekning och hur funkar det? :)

2011-02-16 @ 21:55:16
Postat av: Augusta

2011-02-16 @ 22:24:25
Postat av: augusta

beconfident.se

Billigt och bra, men det krävs tålamod då du måste bleka flera gånger.

Jag valde dessutom för svag styrka (16%) så jag tänkte beställa nytt från ngn annan stans.

Men jag tror att det kan funka mkt bättre med starkare styrka.

Undvik även sånt som miss färgar tänderna 10 dagar efter behandligen för då sitter det blekta kvar!

2011-02-16 @ 22:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0