Onsdag

ah nu är det ju så att jag kommit på en sak
Att jag är fortfarande lika värdelös när det gäller bloggen, som ja va veckan efter jag började...
-
Vaaaaaaaaaaad har hänt idag, jo har färgat en mystisk person hår då denna människa inte ville berätta ngt utan väljer istället att CHOCKA "befolkningen"
-
Rätt skön ändå., fick för sig det helt spontant, ringde mig, och vips, 30 min senare är färgen i håret, och i nacken, och lite på mitt linne

Ja nu, vad händer mer i mitt liv?
Jo kan ju bekänna att jag börjat ticsa mycket mer och på ett mer säärigt sätt nu på sistonde!
ja gott folk, jag har tics, ibland vädligt mycket tics, mina kompisar kallar mig för tics mongot....

sÅ OM NI TROR ATT JAG FLÖRTAR MED ER PÅ BUSSEN, OCH SAMTIDIGT GER ER BITCHBLICKAR, SÅ ÄR DET TICS
nYÅRSLÖFTE, sluta ticsa !
åååh nej, dök ner med huvudet i tangentbordet så det blev caps, och som vanligt, tänker jag ICKE skriva om !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0