Måndag

Skolan va igång. Sjukskriven mentor så vi har nu endast en enda mentor på 35 elever. äg.
-
Det skönaste med att rutinerna kommer igång är mat rutinerna! att äta frukost lunch middag kvällsmat. inte gå runt och små äta hela dagen och sen inte äta ngn vettig måltid. ..

Det är i vilket fall som helst mitt sista år, jag har massa fina klänningar till malen som ja redan hittat. Och ja jag tänker lägga ut bild på dom, men den enda anledning till det är att NI INTE SKA HA EN LIKNANDE typ... :O :)

Klar favorit just nu

helt okej, som min syster sa kan det ju vara finare med en lite mer figur sydd.
-
Jag har dessutom ingen som helst koll på mode eller liknande, så ja, åsikter ja tack!
Men i kort het, enklare klänning och en mkt mkt grymmare hår uppsättning :)
typ så.. ngt i den stilen

Ja jag vet jag drömmer kanske lite mycket , men ååh vad fin hon är där :)
Detvadet, ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0