Lördag

Jag skulle kunna kommentera vädret, mendet gör endå alla på facebook. Det är lördag och idag så ska vi fira flamman, miss fire, maja eld.
Detta innebär 40 000 tjejer i ett och samma hus, och som ni vet tjejer, pratarpratarpratarpratarpratarpratar !!!!!!!!!!!!!!!!!! Kul ibland, för mycket oftast!
-
Igår va jag hemma hos min veen marlene och det va feeest. det va kul. för sällskapet bestod av bara massa killkompisar vilket innebar bara glada miner och inget skitsnack. och det är skönt med killar. :)
-
sitter och tycker lite synd om mig själv i sängen. har ett blåmärke på armbgen, mitt på toppen!! o det gör ont så fort jag böjer armen.
-
igår fick jag lön. så då shoppade jag några fina blusar.
-
Skulle även uppskata om ngn ville komma hem till mig med pizza och en reeeedig massage, har pissont i kroppen pga att ja sov på en liten soffa med huvudet/nacken i 90 graders vinkel på en klädhög. ägde inte.
herrrraaaaa!
Det är jag under mina bästa år, jag va 15 och coolast i stan!
Diggar att jag tyckte att bilderna blev bäst om man tryckte ansiktet mot en spegel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0