you think you cooler than me

Här sitter jag, drog på mig mjukisbyxor det första ja gjorde när ja kom innan för dörren. det gäller ju att passa på med soft kläder sista timmarna innan strumpbyxorna åker på. för ikväll är det ju självklart utgång som gäller.
Tänkte på, alla som klagar på att man är ute varje fredag lördag, vafan ska man annars göra? kolla film & mysa, hallå, vadfan tror ni man har vardagar till ? Tycker även att man borde slänga in en extra helgdag emellan veckora som man kan dra ut på, det är för lång tid mellan helgerna!
En personlig favorit som jag har är alla fyllebilder som tas, då menar jag inte sånna som visas på FB, utan sånna som man sitter och skrattar åt, och skäms röven av sig!
Ja jag är en dålig vän som lägger upp sånnahär bilder!

Drog mig även en funderare på bussen, som ajg altid gör, eftersom jag ahr en tendens av att verkligen hamna i tankarnas värld när jag bussar. Men iaf, kom fram till att jag ångrar INGENTING i mitt liv. ångrar inte ett ända misstag, inte en enda sekund av ledsamhet eller liknande, för jag är så otroligt nöjd med mitt liv just nu. och det feels AWESOME, för det gör mig på ett strålande humör, och det är ju självklart peeerfect för ikväll :D
Puss på er och alla glada miner där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0