söndag

Förstår inte hur och varför, men på något sätt slutade dagens släktkalas genom att alla samlades i mitt rum för att babbla om gud vet vad, att snika till sig väskor och prova skor, tjuvkika på mina konversationer allt medans jag sitter i godan ro och bara chillllar vid datorn. men vad ska man göra, har ju rätt goo släkt ändå ! och jaa, i sad it !

Helgen har iaf vart galen för min del, men uuuj så roligt jag har haft ! Har även gått och gift mig, ahh, med viggan alltså. eller nej, nu ljög jag. vi är väl bara tsm liksom.... 
Är även så gryyyyyyyyyyyyymt trött på syrran. Hon är som en jädra extra mamma ! och då skämtar jag inte ! , "vart är du" "med vilka?" "hos vem" "sover du hemma?" "när kommer du hem?" "vart är du nu då?" "vart sov du inatt?" "varför hörde du inte av dig till mig" "har du nycklar?" "jag är så jävla trött på dig augusta du sköter dig fan aldrig" gnat gnat GNAT! För mer info kan man även gå in och läsa om hennes agrron på mig på hennes blogg
http://amandaaneliakajsablomster.blogg.se/
När jag sover borta brukar jag OFTAST smsa mamma och pappa och säga det, OCH syrran? hur jävla normalt är det på en skala? 
NU äre powerwalk. PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du har utegångsförbud på fredag :)



Hälsningar /"mamma"

2010-09-07 @ 20:55:36
Postat av: augusta

amanda, jag skulle följt med till stugan på midsommar, jag skulle stannat hemma på peace, jag skulle inte åkt till munkfors, enligt mamma och pappa... tror du vberkligen att jag kommer vara hemma på fredag ?

2010-09-08 @ 08:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0