Torsdag

Vill itne berömma mig själv för att jag blivit bra på att blogga igen, för det är oftast då ja börjar skita i det.... så se inte detta som beröm mot mig själv!!

Har kommit fram till hur underbar skola jag ha, och visst, man har väl lite fördomar mot några 94 som har kommit nu, men DAMN vad många snygga teens det är. inte för att man får röra, men titta lite kan man väl alltid få,, tom tjejerna är riktiga babes ibland.... fan ta dom 

Ah, kanske inte riktigt så, men ungefär ;)


Idag har jag vart på en ytterst rolig kurs !! handledarkursen ! åh jisses (amalia?) vad tråkig! inte hunkar fanns det som man kunde dreggla över i 3 timmar heller, utan jag fick hålla mig till min mobil...
Dock kom den inte lika glada prataren (?) till mig efteråt och frågade ifall jag ens hade lyssnat eftersom ja satt med hörlurar i öronen. dumma dumma mig. men självfallet är man ju ytterst snabbtänkt, och utnyttjade min tinitus, och sa att jag måste ha dom, att det inte var ngn musik på utan att jag bara är känslig för ljud. Riktigt RIKTIGT dålig ursäkt, men hon köpte den (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0