Torsdag

Att facebook inte funkar nu när jag för en gång skull verkligen behövde komma in, är riktiiiigt frustrerande...
-
Kära vänner, tänkte även berätta för er varför jag är som jag är, och det kan bero på min släkt. whyyy ?
Jaa, kan ta det lite kortfattat...
Min syster emma lär sin 1 åriga dotter hur man strippar, (självklart på skämt)
Min brors favorit låter heter "sketlukta" ,,, han är 26 år
Min mamma lyser upp med ett leende om man säger bajs till henne
Min pappa garvar åt jude skämt
-
Döm dom inte,,, dom är rätt härliga ändå
Och varför jag berättar det? ja det är ju helt enkelt för att jag inte har ngt bättre att säga ! och har inte något bättre för mig att göra. Jävla facebook,och jävla internet !
-
Tjenna hejdå !

Kommentarer
Postat av: Amanda

sketlukta?

2010-09-25 @ 18:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0