Torsdag

Torsdag torsdag torsdag, åååh, denna tråkiga torsdag. det äger inte att vara sjuk, det är riktigt tråkigt !!
Dock lystes min dag upp med lite thai mat med familje mys, och när ja säger familjemys menar jag att alla satt tillsammans och åt....
Nu sitter pappa och suckar åt mig för att jag tar upp våran enda dator med internet, han måste ju faktiskt in opch kolla sin mail...
-
Dagens funderare, kan man "mjukna upp" potatis i ljummet eller kallt vatten ? och hur lång tid tar det i sånna fall ?

Hihi, min pappa alltså, satt och läste på en papper angående en gammal prenumeration, frågar syrran om hon prenumererat på tidningen misstänkt, och med en besvikelse frågar han varför inte han fått se dom tidningara.
-
Inga som helst roliga bilder på denna dator så ni får klara er utan, tjabba !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0