Torsdag

Tänkte tillägna detta inlägg till min kära fader, han är fan ONE OF A CIND ! Och med tanke på politik, frågade mamma och pappa vad dom röstade på, mamma var moderat, och pappa, nej han röstade på Sverigedemokraterna ,,,, öööhh, va ??? varför ?
"jaa, för att jag vill ställa till med så mycket jävelskap som möjligt för kommunfullmäktige"
Min pappa är sköön, så är det bara !
-
Och, jaa, jag berätta vad mina föräldrar rösta på, och det är för att jag tycker att det är sååå fruktansvärt TÖNTIGT att man ska vara hemlig med det !
-
Pappa fick även ett samlat förut, från ett okänt nummer, pappa säger inte så mycket, utan det hörs bara en onykter manlig stämma som gapar och har sig
"vem va det som ringde?"
"ah det va en gammal elev som va lite missnöjd med sina betyg..."
"jaha, en elev du har nu?"
"nej den här eleven hade jag för 20 år sedan....."
HAHAHA, verkar som att killen(gubben) inte har släppt sina gamla betyg ännu
-
Pappa är en ja-sägare, han är tamejfan aaaldrig arg.
som den gången han hade diskat våffelgärnet i diskmaskinen, och mamma blev urförbannad, men pappa bara skratta .... :)
Det är min superman pappa det. han är awesome ! Finns ingen grymmare person än pappa

Idaaag, har jag även övningskört med pappa, frösta försöket, kärringstopp. Och det berodde ju helt enkelt på att jag tryckte på bromsen istället för gasen när ja skulle starta.... fan inte lätt i början :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0