Torsdag

Jag tycker det är så jääävla fult, Alla har väl förfan rätt till att säga sin egen åsikt, Oavsett om killen är rasist eller inte, det är ett parti som har ganska många som stöttar, så varför ska just Jimmie få skiten ? Låt killen säga sitt, sen får ni skrika och gapa
-
Det är ju precis som om vi skulle demostrera mot muslimer för att dom tycker att sitt hemland är bättre än Sverige, men neeej, då har muslimerna rätt att tycak så, me nså fort det handlar om vita mot svarta, då är det helt plötslig så himla illa och synd om alla blattar
-
Jag kanske låter rasistisk, det är jag inte, jag tycker om att invandrare har kommit till sverige och att vi har lärt oss av deras kultur, vad vore pizzerior utan kebaben liksom ???
-
Och just det att det är så himla synd om svarta så fort de får höra ltie kritik, de kommit hit till Sverige, välkomnas i vårat samhälle, de flesta är jätte nöjda, men sen finns det de jäval idioter som sitter och klagar på att de blev lovade jobb och blablabla, HALLÅ ? vafan ta tag i det själv, Lär dig språket och bli telefonsäljare, sitt inte och vänta på att ni ska få dom bästa jobbe, FÖR DET MÅSTE MAN JOBBA SIG TILL !! Och när invandrarna klagar på oss och kallar oss jävla svenne, nej men då är det tamejfan ingen som säger ngt, Ni hAR KOMMIT TILL sVERIGE, KLART SOM FAN ATT DET ÄR SVENNAR HÄR, ååååh, blir så irriterad !!

Låt killen säga sitt !

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tror du att pizzan är en svensk rätt eller? Den är nog lika utländsk som kebaben.

2010-09-17 @ 22:22:00
Postat av: Anonym

sen att vi får inte ens sjunga national sången längre och knappt gå i kyrkan på skolavslutningar? ;o liskom hallå det är sverige. om vi kommer till ett annat land så får ju vi gå efter deras saker!

2010-09-19 @ 22:05:42
Postat av: augusta

eller hur, jag uppskattar att de format våran kultur, men invandrarna kostar sverige 300 miljoner kr om året, och sverige knappt har råd med sjukvård längre, då har det gått för långt !

2010-09-20 @ 07:19:08
Postat av: Anonym

så sant så sant, vi borde ta hand om de invandrare vi har istället! så dom kan få jobb också. / julia som skrev förresten hha:D

2010-09-20 @ 08:59:46
Postat av: Julia

Fiiin blogg! Hur är det idag?

2010-09-20 @ 09:24:17
URL: http://juliaholgersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa, lisa blomster, jag vet det, och jag skrev fel, släppt det herregud.

Tack julia :) idag äre bra, precis som alla andra dagar :) dock lite sjuk, när kan vi ses ? :)

2010-09-22 @ 16:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0