Torsdag

Igår va det jobb igen, och denna gången glömde jag INTE att trycka stopp på mor märtas, det är bra...
-
En liten fundering,,,  Vad anser ni om att borsta tänderna i duschen ? Jag anser det som jätte smart !
Jag gör det i stort sett jämnt när ja duschar, man duschar ju för att bli ren, då kan man lika gärna bli ren i munnen också ! Men alla som vet om att jag gör det, dum föklara mig direkt. Kalla mig Wierd, men det är jag inte !!!

Sitter i skolan just nu så har knappst strot bildarkiv som ja kan välja & vraka ifrån, så det blev en favorit i repris !! Idag ska jag för första gången på 4 dagare itne jobba, så täntke ta tummen ur röööven och städa mitt rum, för det behövs !! herrrrra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0