Tisdag

här sitter jag och är fruktansvärt trött i huvudet, gick som en jävla zombie hem från viggan.

En lite rolig sak är att min syster Amanda är så otroligt förutsägbar. Jag kommer oftast hem ganska sent på kvällarna, och om amanda är vaken vet jag att hon på ett elelr annat sätt söker kontakt med mig när ja kommer hem. Antingen skyndar hon sig ner i köket då hon vet att jag är där och tar mat, och hon gör inget vettigt där, hon står bara och försöker få upp en konversation med mig, som ska få mig att stanna kvar och snacka med henne. Dock brukar jag inte bry mig, ta min mat och gå upp till mitt rum. (oftast) och varje gång blir hon lika besviken, om hon inte visar besvikelsen vet jag att hon känner den inombords.
I värsta fall följer hon till och med mig in på mitt rum, sätter sig bredvid mig i sängen, tittar lite, pillar på någon grej och säger INGENTING.
Amanda, bli inte ledsen nu, men du behöver verkligen skaffa dig några nya vänner....

Nu ska jag sova! pusselipuss. Och jag ska härmed lova att försöka dra ner på värmländskan !!  jag kommer ju trots allt från bohuslän...

Kommentarer
Postat av: Amaaaaaaaanda

Men du är ju min vän!!?

2010-09-08 @ 14:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0