Tisdag

kissie kissie kissie,,, har inte kollat hennes blogg på säkert över ett år, vill inte ge henne läsare (dvs pengar)
Men,,, jag föll för det, va inne och kollade, och fy fy fy vad ful hon är ! efter alla operationer och förstoringar, hon ser inte mänsklig ut !

Jag tycker helt enkelt att hon ser Facewrapad ut  !
Mitt kära internet funkar ännu inte, så ja utnyttjar skolan TILL MAX, och på fredag har ja företagsekonomi prov, pappa, kom hem, hjälp mig.och nej amanda, (om du läser) nej jag vill inte ha hjälp från dig !!
-
Vad mer händer? ingenting.... Hejdåååra !

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag kan väl inte företagsekonomi? Men du har sagt att jag får hjälpa dig med matten

2010-09-28 @ 15:15:50
Postat av: Augusta

aah ja , det löser sig

2010-09-28 @ 21:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0