Tisdag

Sitter inlindrad i mitt feta täcke och blåser håret, samtidigt som ja slänger i mig frukosten OCH läser bloggar. jag är kvinna, jag kan göra flera saker samtidigt !
-
Efter att ha läst runt lite bland invånarna i karlstads bloggar har jag insett att det är fruktansvärt mycke klagomål på karlstad. Alla hatar & klagar på karlstad, Men hallå? det är ju förfan ni & jag som bor i karlstad. det är ju vi som är karlstad, och om det nu är så jävla dåligt är det ju pga. oss.
-
Och det lite komiska är att de flesta uttalar sig som att karlstad suger, det är så mkt skit, och skvaller och lögner i karlstad, JAG SKA FLYTTA! men jisses, det är väl inte bättre i någon annan stad ?
-
Jag tycker om karlstad, vissa människor gillar jag inte, men resten av invånarna och staden har jag ingenting emot !

Här sitter iaf jag med halvöppna ögon, och är så trött så att gud vet vad. och ändå somnade jag vid 11 igår ???
Aja, får rappa på ett kol. ! seeeyah

Ungefär så trött är jag, åååh gud så goo hon är !

Kommentarer
Postat av: balle med ett stort M

haha jävlar vad inlägget kom från det jag har skrivit i min blogg då, ja jag vill flytta för jag hatar att det inte finns nån man kan riktigt lita på här i vår lilla stad hatar att känna mig osäker och instängd och därför vill flytta för att börja om och se om man mår bättre då, där fick du förklaringen och det är sant det med att det är vi som gör karlstad och det är det som är problemet för massa folk suger här och det orkar ja inte! men du suger abslout ickkkkkkke! min lille sockermuffa <3

2010-09-14 @ 21:44:33
Postat av: Anonym

haha, go du är balle, men dock är inte du den enda som klagar på karlstad

2010-09-15 @ 07:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0