söndag

-IDAAAG har jag,,, blablalba, tror att ni skiter fullständigt i för jag har inte gjort ngt vettigt alls!
Vill inte diskutera helgen för den är minst lika ointressant som dagen idag har varit :)
-
Det jag vill berätta om idag, är mitt nya facebook beroende. ... Innan har det vart så att ja vart inne på fb i 5 min, sen tröttnat och gjort något annat, och idag är det så att jag tröttnar fortfarande efter 5 min och vill göra ngt annat, men på något vänster har det blivit att jag sitter och väntar på att någon kul/intressant ska hända. och då kommer frågan, Om man går från datorn (facebook) på toaletten i 2 minuter, och under den tiden går in på FB på mobilen sålänge, har det gått för långt då?
Vad är en blogg utan egobilder?
Tror jag kan svara ja på min egen fråga..... ååh suck ! Tänkte köra lite biktning också, eller hur stavas det?Iaf, jag har blivit otroligt klantig ! Så håll i hatten nu, och skäll inte på mig sen
- mamma, jag tappa en klick avokado på soff-pallen, fick inte bort allt
- mamma, jag har tagit slut på alla dina tops, utom typ 5
- mamma, jag spillde cola i soffan, men det mesta kom över mig & på filten... ja ja ska sluta dricka&äta i soffan. MEN DET VAR INTE MENINGEN !
- Vicky, jag hade din tröja på mig när jag spillde
-
Tror det var allt jag har att bikta mig om för tillfället. känns bra i hjärtat nu. borde göra dethär oftare. NU ska jag sova, och eftersom ja ska bojkotta värmländskan så blir det en pUUUUUUUUUUUUUssss :) (gaaaalet)
-

Just det, en tittar fråga också ( läsar fråga?) ah, en fråga iaf, VART KOMMER ALLA MYGGEN IFRÅN ?

Kommentarer
Postat av: amanda

det kryper i kroppen på mig... kan inte hålla mig..



ÄT INTE I SOFFAN KLANTARSEL! Ska jag slå dig eller? aahhh. kryper fortfarande. måste säga något elakt.



HORUNGE!!!!!!!



sådär. Men försök att äta något torrt som går lätt att torka bort nästa gång? Kjamizz

2010-09-12 @ 23:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0