Söndag

ÅÅh, jag är faktiskt riktigt spänd på vilka som kommer att vinna valet, och det ska bli så sjukt skööönt utan all denna jävla politik nu !!
-
Har upptäckt en hyffsat bra ny serie, eftersom nya gossipgirl avsnitten är sega på att komma ut (kan säga att det jag har sett var SJUKTbraaaaaa !!!,
-
Den nyfunna serien heter typ "the secret life of a american teeager" eller ngt sånt, hyffsat töntigt program som i strot sett bara handlar om sex. Men inte på ett snuskigt sett, utan på ett osnuskigt fint sätt. det är bra iaf !   
Vad mer har jag att säga??? INGENTING, förutom att jag är grymt nyfiken på vem den söta killen var som ja såg på coop förut  när ja va och köpte chips .... om du läser detta, call me !!
lÄGGER TILL ATT VICKY GRÅBERG ÄR MONGOLID AS USUAL, OCH NU SKA JA TA EN KVÄLLSPROMENAD, kisss
Insåg precis att ja skrev med caps, och ja orkar inte skriva om det, tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0