over dry

Tänkte skriva om min djupa besvikelse till "vampyrer suger", trailen är aaas bra, men filmen, phft, SKIT DÅLIG ! hela filmen hänger inte ihop för 5 öre, alla skämt är så överdrivna att dom inte ens är roliga. 3 utav 100 skämt var roliga, och jag är GRYMT glad över att jag inte såg den på bio!
I alllaafall, har dragit 2 goa filmkvällar på rak nu med sköööna brudar (japp-japp). kom fram till, varför gör man itne sånt oftare. För mig har det typ vart en vana att man är med sina kompsiar efter skolan direkt, och typ, gör stan osäker (tönt). men sen ja börja hänge mer med dom awesome hultsbergsbrudarna har ja insett att det är sååå mkt roligare att göra hel dag & helkväll, TILL OCH MED på vardagar, coolt va?? ;)
jag och simone drog sönder vickys byxor förut, det var gaaaaaaalet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0