Onsdag

Vaad har jag gjort idag? SKOLAAA, as usual, dock bara en lektion, matte.... har alltid gillat matte, men tack vare den där jädra fi**an till mattelärare har jag aldrig hatat matte så mkt i mitt liv som ja gör nu, kan skriva så mkt hat till henne här, men tror jag skippar det.
Efter det drog ja till makalös och jobbade, och efter det en käk på pitcher med mami och syrran. Och sjääälvklart går det inte en dag utan att jag träffa viggan, så hängde på henen och simone en stund. 
Söt kille på busskursbilden, kan tillägga att jag är lika stolt allians som glugg killen. himla söt ändå :)
Missade idol, och har förstått att en hel del människor ksa kolla på kungarna av tylösand. vad är det? tog ett tag för mig innan jag ens fattade att det var ett tv program. smart jag... ska nog kolla upp detta lite mer, men äre samma dret som paradise hotell täntker ja inte kolla på det !!!
Sköna blåmärken från paintballen, men det va det värt !!!
Jaa, ngt roligare har jag inte att säga idag, men det skiter jag i.  herrrra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0