Onsdag

Jag vill svära, skrika, slå mitt internet, det är sååååå dumt ! funkar inte, och när det väl gör det, då funkar det i HÖGST 4 minuter innan det ballar ur igen !!! 
Lika sjuk idag som ja va igår, dock värre i halslen för det som är oerhört intresserad.
Tänkte köra en lite ,,,,,eeeh,,,, ah vad ska ja kalla det?, aah, eeeh, nej. Det va inget. tänkte pyssla om mig själv helt enkelt. DVS med nagelack och hårinpackning osv.  inget annat..'
Och vad fyller det för funktion med dessa (finger utan finger)vantar. Det är "topparna" man fryser mest om ! Fula är dom också, ser ut som en dansare i musikalen cats när man har på sig dom.
Fiiine, dom funkar jätte bra de få sekunderna när man ska stoppa in busskortet i maskinen, eller ta bort ett hårstrå i ansiktet, men de andra sekunderna när man INTE behöver göra det då ?
jag vet inte vad ni tycker, har ni en åsikt om denna konstiga uppfinnig, tell me !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0