Onsdag

Ooookej, igår vare jobb till 9, jaa, kl 9 ! sent, tycker jag iaf, ska egentligen åka med 5an hem kl halv 10. meen, tänkte att det blir ju lite sent så då tog jag 1an som gick liiite tidigare ! Dåligt dåligt DÅLIGT val !!! Vaaafö ? joo, för att SJÄLVKLART glömmer jag bort att trycka på stopp, eftersom jag är så van med att åka till endhållsplatsen. så precis när bussen åkt förbi hållplatsen, inser jag vad jag har gjort, sträcker mig mot knappen i panik, men icke "nästa biltema" ,,, TREVLIGT, tar en extra shoppingtur på bergvik såhär halv 10 på kvällen !! 
Skolan idag börjar med mitt favorit ämne spanska......... ursch ! fuck it
Dethär är fredrik från min spanska. HERRRRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0