Måndag

Denna dagen började med tidig UF, lät väll helt okej, jag ska bli rik !!!!! Eftermiddagen var det paintball med skönt gäng från klassen, och DET är ngt jag kallar AWESOME! värt vart enda öre, och jag förstååår itne varför ja inte provat detta tidigare ??


Våran granne frågade även pappa ifall han hade skaffat ny fru, med tanke på att vi har haft 5 (jaa, 5) olika bilar under 1 månads tid.
Först våran galma volvo, men efter pappa krachade den skaffade vi en röd låne bil, (alltså 2 bilar) sen lånade vi brorsans bil en vecka medans han gled runt på sin motorcykel. Efter det köpte vi ny bil, och nu när va det fel på elen eller ngt, så nu har vi låna bil.
Mamma har färgat håret så grannen hade inte känt igen henne och ferågade därför ifall han hade uppgraderat sig lite.... SKÖN ! 
Nu blire mat med viggan, sen täntke jag ta en skööön långpromenad för den som bryr sig, TJAo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0