Måndag

Dålig uppdatering beror på dålig internetuppkoppling helt enkelt... fan ta comhem
-
Hänger i skolan, med skoskav efter helgen
-
Bra kur mot skoskav : hade inge plåster av ngt slag hemma så jag tog därför ett trosskydd, klippte sönder i 2 delar, satte fast den på hälen, funkar skit bra !! , så det tipsar jag er om :))) ah men jaja, påhittigt inget annat...
-

Helgen va riktigt skön, smaka på lite lammkött i lördags, sånt är hääärligt.
-
Nu hänger jag på UF, och inget mer med det, har inget mer att säga, herrrrrrrrrrrra

Kommentarer
Postat av: marlene

hahah lammkött du har endel att förklara för mig unga dam ;)

2010-09-27 @ 19:22:54
Postat av: augusta

hihi, you all ready knowwwww

2010-09-28 @ 13:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0